11 May 2011

HaPPeNiNG Wif My BeLoVeD FrEnDz..(^_~)v

assalam n acchaa(ayat ank buah aku bile jp org)..
kblkgan nie ak agk bz melayan bdk kecik...
dye nyh byk keletah n mletihkan mlayan dye..
da sthun 3 bln da bdk kcik nyh..
bdk kecik nyh comeyh sbb ade lesung batu...
hahhahah...
tgk nyh...
tomeyh ta???
nyh lar 
ishak syafawi @ awie
anak buah ksygn aku..
Dye nyh nakal sgt...
penat na jge dye..
tp bile tgk syuman dye yg mnis tue, rse tenang jerw....
acik nana syg awie...!!mwaaaahhhhhh....
na djdkan cerita....

1 hari tue aku mnta cuti kat k.long tok g jengjalan nan mmbe..
p/s: da lame ta hang out pnye psl..da me ta karok..mkn2..lepak2.
wlupun k.long ckp potg gaji...
aku ckp ta kesah lar..jnji aku dpt kuar..hahahhaha
aku kuar dri rmh lam pkul 3..
acctly pkul 2.30..tp dsbbkan aku kne mndikan bdk kecik tue dulu..trpksa la lmbt skit...
drng da tggu kat giant nyh...
1st place to go..
cubebox karaoke...!!!

mse nyh da lar aku demam teruk..
nabila fatimah n zafirah(pun ade skli)
deme mmaksa aku tok nyanyi..hahha..(poyor lebeyh...cam sedap jerw)
bkn lagu ella pun aku wat lagu ella..

nyh aksi2 kami...
dari kiri: zafirah , owner n nabilah

 


zafirah melayan prasaan...



  hafizah meneliti bait2 lagu....


 weyh..nyanyi lar pas nyh turn korg...!!!


owner yg tada sore pun na nyanyi gak???hahhaa..


pas karok, ktrg g lepak kat pdg speedy...
mse nyh ana rafali pun ade..
eyh..slap2..ana nazari

mse nyh memacam yg dibualkan...
smbil smbg2 ktrg jdi bebudak kjp..
men belon..
mamam choki2...(aku lar tue..pebret tue..)
besh ooo mse nyh....
rse ape yg terpendam didada sume hilang....
friendship is evrythng...
so, hargailah sahabat anda..!!
love u ollls my friend...
-nyh gmbr2 yg smpt dtngkap-
coz bz bersmbg n mamam choki2..hehehhe..:)


 nur nabilah ketawa


 ana nazari membebel

 
 hafizah senyum


 hafizah mngkap gmbr @ to be photografer


ana nazari melaram

 
 nur nabilah ketawa

 

 owner reply msj pakwe


 ana nazari mengeluh

 nur nabilah & ana nazari bersembang

 
 nur nabilah tiup belon

 
 owner mkn choki2


 hafizah tngkap gmbr org men bola


 ana nazari meniup belon
 peace(^_~)v



 ..friend 4 ever..


..having fun together..


..love u olls..

--the end of my story--

No comments: